Ännu en helg till ända (nästan)

Jag är så trött.. Det är mörkret tror jag. Och kylan. Man har ingen lust med någonting faktiskt, vill bara vara inne och inte göra ett skit.
Var på agility idag, det ösregnade den första halvtimman säkert.. Usch. Man frös som en gris om händerna. Men sen slutade det som tur var. Övade på A-hindret, hinderkombinationer, däcket och böjd tunnel. Det gick bra, Scott är duktig, men har lite brått ibland. Han ser ju bara korvbitarna i ögonen...haha. Ska väl åka ut i veckan och köra lite om man orkar. Vågar dock inte tis och tors fm för då kör Securitas träning på banan intill. Skulle inte vara så kul om Scott gick över på fel sida... Ett torrt skinn blir det kvar då. Efter agilityn var man ju helt slut, så det blev ingen ridning idag. Dåligt samvete för det. Fast en dag på 8 veckor ska väl inte göra nån skillnad. Han fick två äpplen istället. Sen hem och äta och glo på televisionen...kollade på "folktoppen" och "mord i sinnet" samt vräkte i mig godis.
Nästa lördag blir det kanske utgång iallafall. Med Tessan tror jag, eller om nån annan vill hänga med kanske. Vi får väl se. Känns bara som att vi är värda att gå ut, för det gör vi i princip aldrig och det är en sån egokick för oss att bara vara. Bara vara knäppa och dryga, som vi är innerst inne, bakom den blyga fasaden. Hehe. 
 I veckan ska jag klippa/slinga mig och köpa ett par stövlar från Massimo Dutti, SÅ snygga. Måste bara ha dem, de lär ju funka ett tag iallafall. Jag har bestämt mig för en frisyr också...lite mörkare med slingor sam lite snedlugg, kanske visar en bild på frisyren senare. Känner bara att jag måste förnya mig litegrann, köpa lite nytt och så. Det behövs för att känna sig lycklig faktiskt.

Imorrn bör jag väl göra nåt vettigt och börja skriva på seminariearbetet, som vi sedan ska stå och redovisa för hela "klassen". USCH! Jag hatar verkligen när alla tittar på mig, det är fruktansvärt. Fast jag har ju den fördelen att det inte syns på mig när jag blir nervös och det är ju bra. pinsamt om man skulle bli helt röd i ansiktet eller börja stamma eller nåt. Men man ska aldrig säga aldrig. Måste börja skriva på det, för det lär ta sin lilla tid, och sen har vi ju faktiskt en tenta om tre veckor också. November kommer bli ett helvete för mig eftersom det kommer vara en omtenta i Redovisning och beskattning samt en tenta i Ekonomistyrning och jag hatar ekonomi!! Bajs på det. Tessan och jag har bestämt att vi ska starta ett eget företag istället och då behöver man bara anställa en revisor.  HA!! Vilken tur va?

Nä, nu ska jag väl gå ut med hunden och sen begrunda mitt liv lite innan jag går och lägger mig för en slitig dag väntar imorrn...orkar inte skriva ett arbete om någon rutten jävla pacemaker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback