Agilityträning i regn

Idag var jag, Tessan, Scott och Siri uppe på F18 och tränade lite agility. Det regnade oturligt nog, men vi tränade ca 30-40 min sen fikade vi med varm choklad, bullar och kakor. Hundarna fikade också. Inte så skönt att sitta ute och fika när det droppar ned stora regndroppar i chokladen så den stänker upp i ansiktet. Tränade en hel del på slalomen och balansen. Balansen går bra, han stannar på kontaktfältet i slutet nu. Hindrena är ju absolut inga problem, han kunde kommandot "hopp" innan kursen. Slalomen är klart svårast. Han har liksom inte fattat vad han gör tror jag, han bara hoppar efter min hand och biter i den, aj. Så den får vi träna mer på.

Annars händer väl inte så mycket. Pluggade en timme idag iallafall, duktigt gjort av mig.,.

Kommentarer
Postat av: bollar!

NU ska jag äntligen baka bollarna!! tjoho! du får ett utlåtande imorgon!

2006-10-04 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback