Trött på plugg nu...

Usch, känns som om jag pluggat oavbrutet i en månad. Ända kan jag inget. Eller jo, lite kanske, men fan inte så mycket som jag ska kunna om 1,5 vecka...suck.. Nu har jag suttit sen halv sex med en jävla ekonomiuppgift och inte fattat allt ens. De krånglar ju till det så man spyr på det. Nej, jag får skita i de där konstiga uppgifterna, för sånt där extremt kommer inte på tentan iallafall. Statistiken är jag helt lost på, fysiken och matten är ju gamla kompisar så det kan man ju typ.

Idag åt jag första hembakade lussebullen det här året. Mums. Längtar tills tentorna är gjorda så man kan få lite julstämning och slappna av lite. Nu är man ju på helspänn hela tiden och är stressad över att man måste plugga hela tiden. Blä.

På fredag ska jag och Tessan iaf sätta oss ned och försöka plugga lite, mest ekonomi kanske men får väl försöka klämma in lite annat också kanske. Sen på kvällen ska jag bort på middag, min moster fyller år. På lördag är det ju globen horse show med tyskt tema!! holsteinerförbundet ska vara där och ha uppvisning! Jippi! Äntligen kan man få se de där maffiga hingstarna IRL.

Nu är jag jättehungrig också. Försöker intala mig själv att jag nog inte kan plugga nåt mer innan jag har ätit, det går inte att koncentrera sig när man är hungrig...Joppe lagar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback