Skola imorrn igen

Usch, imorrn är det skola igen Fast på nåt sätt är det skönt,man slipper se ut som en gris hela tiden. Haha.

La spår till Scott idag igen, det gick väldigt bra, han klarade hela spåret faktiskt. Jag måste låtit de ligga för kort senast jag la ut.

Idag var det en sån där härlig dag att rida ut på. Solen sken, det var lagom varmt så man inte behövde ha jackan på sig... Det luktade höst. Red mor Grindsjön och tittade på de fina tjurarna som gick där. Jag vill också ha kor! De är så fina. Jag måste nog flytta ut till landet sen när jag blir äldre.

Så bra nu att jag kommer sluta typ tolv varje dag så man slipper rida när det är så mörkt. Om en vecka är wille förhoppningsvis friskförklarad också. Jippi!! Ska bli så skönt att få sätta igång och göra nåt kul för en gångs skull. Det har bara varit skit den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback