Nu sitter alla andra på kontrollskrivningen

..men jag är hemma! =)

Var ju hos hundpsykologen. Gick jättebra, jag lärde mig mycket. Nu ska jag införskaffa en bliwtvål och tömma ur tvålen och sen fylla med vatten. Sen gäller det att träna och träna och träna...

Tror jag ska åka en sväng till Ica Maxi och köpa julpynt till Wille. Man orkar ju inte slänga ut en förmögenhet på nåt som ändå kommer bli söndertrasat av en galen pitbullhäst. Slipper ju åka till stallet idag, så jag kan koncentrera mig på att plugga. Går faktiskt bra med statistiken nu. Otroligt.

Nej, nu ska jag nog åka, så man slipper alla störiga pensionärer och sånt, för de ska ju nödvändigtvis handla vid fyra,fem när alla andra handlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback