Ledig fredag

Idag var man ledig, skönt. Borde kanske ha pluggat lite men jag orkade faktiskt inte. På fm åkte jag och tessan upp med hundarna till riksten för att köra lite agility. Det gick väl sådär. Scott var väldigt okoncentrerad. Körde lite lydnad istället. Sen satt vi och fikade där i solen ett tag och åt mina goda kladdkakemuffins.  Åkte hem en stund sen ut till Wille. Så jävla kallt i stallet. Usch. Stod och vänatde på hovis typ 1,5 timme. Sen kom han och slog på skon. Var tvungen att rida ut fast jag verkligen inte hade lust. Så det blev en snålrunda på typ 20 min eller nåt..ajjabajja.

Imorrn ska tessan komma hit på middag. Så fint det låter. Vi ska äta massor med goood mat och sen glo på någon trevlig film eller så. Det ska bli pissigt väder imorrn också. Urk. Hatar regn. Kan det inte snöa istället?! Kooooom snööö, kom,kom,KOM FÖR I HELVETEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Inatt hade jag värsta trevliga drömmen. Den inkluderade flera personer. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback