Bra dag

Idag är en bra dag faktiskt. De är få, men när det väl kommer en...

Scott var ensam typ 1,5 timme i buren i bilen idag. Han sov t.o.m. när jag kom tillbaka! Hurra! Det går verkligen åt rätt håll nu. Snart kommer han kunna vara ensam flera timmar. Fan vad skönt det kommer bli att inte vara så himla låst som man varit hittills. Det är bara att fortsätta träna och träna och träna...Men gör jag så gärna!!

Var uppe och körde agility idag. Det gick jättebra. Scott klarade fyrapinnarsslalom ganska bra. Och han drog på hindrena själv. Klarade däcket flera ggr utan att gå genom ramen. Han lyssnade hela tiden, och var uppmärksam. Fick chansen att köra lite skvallerträning också då vi såg hundar på håll. Det blev precis rätt effekt, han tittade på mig efter ett tag istället för på den andra hunden! Duktig hund!!

Har pluggat massor idag. Ingen slötid. Nu ska jag göra fläskpannkaka, MUMS!! Och sen ska jag kolla på Bonde söker fru och O.C. Det är jag värd efter denna braiga dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback