Julstress...

Herregud vilken julstress. Allt ska man hinna med. Igår kväll gjorde jag pepparkakshus och klädde en gran. Imorse åkte jag till ridhuset, körde själv, är otroligt stolt över mig själv. Det gick jättebra faktiskt, inte farligt alls. Sen skulle jag till Skärholmen för att handla de sista klapparna. FY FAN säger jag bara. Det måste fan ha varit hälften av jordens totala antal invånare som var där!!!! Parkeringen var helt hysterisk, folk var hysteriska, det var kokhett där inne och 100 m kö till varje kassa överallt. TUR att man bara skulle handla två grejjer. Vägen hem var inte bättre den, alla hade tydligen handlat klart samtidigt som mig. Skulle sen in på Ica och handla ett par saker=hysterisk parkering. Nu ska man iallafall inte ut nåt mer i julruschen...

Har absolut ingen lust att jobba imorrn överhuvudtaget. Fast det har jag ju aldrig iof. Det är ju dock bara en dag, sen ska jag fan aldrig sätta min fot på det där stället. Usch. Sen är det JULAFTON... Känns ju som om det var typ två veckor sen sommarlovet tog slut. Tiden går fort, men tyvärr så har inte alla sår läkt..än. Jag har samma saker i huvudet hela tiden. Men jag kommer aldrig få det. Why not me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback