Jag...orkar...inte...mer

Jag blir tokig!! Har ingen motivation alls för att plugga öht!! Jag spyr på det nu. Och sen är jag fortfarande arg att ekonomitentan inte är på torsdag som den skulle vara.

Idag har jag bara pluggat kanske tre timmar. men ska väl sitta minst en timme till sen. Vaknade inte förän halv tio (!!) imorse, och det är inte bra, då blir jag så slö. Kom inte igång att plugga förän halv tolv. Satt ett tag, sen tränade Scott lite i buren och det tar ju sin lilla tid. fick tillbaka bilen vid två, sen hämtade jag joppe i tullinge, hämtade lite saker hos pappa, skjutsade joppe och scott till tullinge och sen bar det iväg till stallet. Var inte hemma förän halv sex. Åt, sen skjutade jag mamma o co till novisen, så SÅ mycket tid har jag inte haft ändå. Man måste ju skylla på nåt. Ska väl över till tessan imorrn och plugga lite iallafall. Bra, behöver gnälla över statistiken.

Fortfarande inte fått svar frön grönan över att jag inte kan jobba på lördag. Lovar att de läst mailet men inte tänker höra av sig förän de hittat nån annan. Skit.

Nu ska jag hämta lite saft och en mandarin och fortsätta med det roliga. Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback