Fullspäckad helg

Den här helgen har man haft fullt upp iallafall... Inte en ledig stund, och knappt nåt plugg alls, eller jo, tre timmar idag.

I fredags var jag på middag hos min moster som fyller 45, massa god plockmat! Sen till efterrätt lussekatter, bullar, kakor, pepparkakor och kladdkaka med grädde. Måste jag tillägga att jag var så mätt så jag höll på att spy sen? Vi satt och pratade läänge sen när typ alla hade gått hem. Pratade om kriminalitet osv, min mosters man är polis. Väldigt intressant. Vi satt ändå tills klockan ett typ. Då var vi tvungna att åka hem för mamma skulle upp halv sju dagen efter, hon skulle upp till Gävle och dricka whiskey på mackmyra. Haha. Vi åkte såklart förbi pappa och hämtade Scott innan vi åkte från Tullinge.

Igår gick jag upp "tidigt" för jag skulle skjutsa Joppe till gympan. Kände mig rätt pigg faktiskt. Pluggade ca 1,5 timme, sen stack jag och Tessan till stallet och julpyntade så fint till Wille-som jag såg idag att han rivit ned och förstört den jäveln!! Red på volten, efter att Wille gjort bort sig och hoppat in i harven och stegrat som fan bara för att det var två pappor där med paraplyer. Suck, varför är jag inte förvånad. Åkte sedan hem och åt, och sen bar det av in till stan till min faster. Åt massor med chips, pepparkakor,godis och drack julmust. Hick.. Gick sedan till restaurangen där vi åt pasta. Min farfar kom sen och hämtade oss och vi körde till globen. Tessan och jag gick lite i hysteriska annexet först. Sen var föreställningen fram till ca 23.20. DÖDSTRÖTT! Men det var det värt för att se de två stooora H:na....Holsteiner Verband och Hannover!!!!!!!!!!!!!! Oh my god. Jag hade ståpäls på hela kroppen och bara NJÖT!!! Så maffiga och så musklade och så PERFEKTA! Horseball var kul också, man svedde handflatorna ordentligt kan jag säga. Sov hos min faster på söder sen, somnade som en klubbad säl.

112492-10

Imorse jag man upp kvart i åtta. TRÖTT. Sprang ned på seven eleven och köpte varsin ostfralla. Sen tog vi taxi till globen och fick åka med en barndomskompis till Helena Perssons pappa, världen är bra liten! Körde en runda i annexet idag också. Köpte endast en höpåse till transporten för 50 kr. Haha. måste ju spara mig till skandinavium. Sen var det Grand Prix och så, Roine och Isaac vann. Bra att inte äckliga Malin vann iallafall. Tog tåget hem sen, var hemma vid halv två. Åt och åkte sen till stallet. Orkade inte rida. Pluggat hela kvällen sen utom paus för mat och lite Hide and Seek (inte hela dock).

Det var min första adventshelg. Nu ska jag plugga lite till innan jag ska sova...Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback