Helgen

Helgen har varit lugn men kort. I torsdags var jag i Skhlm och shoppade litegrann. Blev ett par jeansleggings, en tröja och läppglans. Spring is in the air! Köpte också första kulglassen för året, och kan meddela att den var sjukt god. :-)

qlxg.jpg

I fredags blev det mest jobb med Vår PowerPoint presentation, för att få den klar. På kvällen blev det lugnt med tv. I lördags morse gick jag upp tidigt och stack till stallet för min och Armstrongs första träningstävling. Det var jag och alla shetlandsponnier på 60 cm, men jag får ta det. Haha.. Det gick iallafall toppen och vi var felfria.



Så nu har vi införskaffat oss vår första rosett som ekipage.

Resten av lördags spenderade jag ute i det fina vädret, och det var ju tur det för idag är vädret åt helvete. Blötsnö/regn. Usch!

Ikväll lutar det åt att tessan kommer över, vi ska sitta med presentationen, och jag ska fixa mat. Ska fundera över vad det ska bli för gott...

Kommentarer
Postat av: T

Tack för gooood mat igår!

2010-03-22 @ 15:01:49
Postat av: pernilla

den ser galet god ut!!

2010-03-23 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback