Summer plans

Jag älskar att planera, att fylla i min almanacka. Löjligt kanske, men det finns knappast nåt mer tillfredställande. Nåväl, nu har jag iaf fått reda på när jag får semester i sommar. Det blev i princip fem veckor vilket jag är mkt nöjd med!! :-) Min första vecka är faktiskt nästa vecka! Så skönt! Dessutom har jag hört att vädret i juni ska bli naaaajs... I helgen blir det hoppkurs på runsten för P Dahlgren, vilket ska bli jättekul. Armstrong och jag har aldrig direkt tränat på gräs förut. Sen är det Runstenshoppet där jag ska vara funkis en dag, och sen ska jag prova ut ett par alldeles egna Parlantistövlar!! :-) Veckan efter det åker jag en sväng till landet, för total avkoppling. Dvs fix med diverse saker. Sen i midsommarveckan sticker jag på kurs till södertörn två dagar, för Annsofie Oscarsson, en av mina favvotränare. Ska bli superkul att se hur Armstrong funkar där också. Sen är det väl tänkt att han ska få vila litegrann i juli, typ ridas lugnt varannan dag eller liknande. Heltid för mig hela juli, sen två veckor ledigt i aug då jag och Tessan (kanske fler?) sticker till Sveriges framsida. Now:WORK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback