Första dagen på nya jobbet

Idag var första dagen på nya jobbet. Skönt att jobba hemma men man måste göra det med disciplin annars funkar det inte. Men idag blev det en kort dag, 8:30-14. Ganska lagom för jag känner mig fortfarande rätt risig tyvärr. Vet inte vad det är. Skumt är det iallafall. Idag var equiterapeuten ute hos Armstrong. Hon tyckte också han såg oren ut vid longering. Men hon sa att han kändes jämn i muskler och bäcken men var aningen gallig i bakknät. Kan vara så att han vridit till det och fått en inflammation. Hon tyckte jag kunde vänta en vecka till och är han inte bättre då så får vi åka in. Så jäkla typiskt att det ska hända nåt direkt. Men jag är inte speciellt orolig. Nu ska jag fortsätta lyssna på min ljudbok och sen sova. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback