Don't bring flowers after I'm dead

Ibland känns allt bara ruttet. Idag var en sån dag. Undra vad som gör att man får sånna svackor? Man har bara lust att ligga i en soffa och gråta och tycka synd om sig själv hela dagen. Typiskt är att vi har en jätteviktig presenation imorrn och jag är inte taggad för fem öre. Vill bara skita i det. Och inte blir det bättre av att axeln känns helt stelopererad. Ja..Armstrong sparkade mig där idag. Ni hör ju själv hur riskabelt det låter, att bli sparkad på axeln. Kan dock meddela att det var med ett framben för att han blev lack för att jag ville att han skulle rygga ett steg när jag ledde honom. Då ställer han sig på bakbenen och bara sparkar med frambenen i min huvudhöjd. Lite dödsångest var det i det ögonblicket. Men jag lever. Och har fått ännu en bekräftelse på hur ouppfostrad min häst är. Och tänker på att han har stått i sjukhage ca 1 av minst 4 veckor och är redan såhär. Jippi. Lika bra att kila ner till fonus och fixa kista direkt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mickan kom igen!!!!...hejar ju på Dig! o Tessan!...Ni e så bäst!!!!!

Ja, hästar är läskiga..ooo faaligaaaaa......enkonaföen.........

fniss......

gah.....tur att Du finns!!!!!



kramar Anne

2009-09-30 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback