RMI is the shit

Vad kan RMI stå för då tänker ni? Fundera på det. Hösten är verkligen här nu. Jäklar vad kallt, mörkt och regnigt det var imorse när jag stack till jobbet. Blir nog detta jobb mån-ons varje vecka tills man hittar nåt på heltid. Rätt soft men samtidigt är man sjukt taggad på att skaffa sig nåt seriöst. :-) Men så ska det vara. Och det vore skönt att slippa den långa resvägen. Och kunna flytta hemifrån någon gång under sin livstid kan ju vara att föredra!! Haha. Nej men ärligt talat går det ingen nöd på mig. Nu tror jag att jag ska läsa en bra bok. Imorrn ar jag sovmorgon. Morgondagens äventyr blir att åka kommunalt till södertälje för att gå till kiropraktorn 3 min. Jättekul. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida:
http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-13 @ 23:36:20
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback