Crazy Horse

Kan man be veterinären att skriva ut lugnande för sisådär tre år framåt?? Igår red jag Armstrong för första gången utan lugnande. Jisses. Han stod och tjöt och bockade redan när jag skulle hoppa upp på honom från pallen vid stallet. :-S Sen fick han världens anfall på väg från stallet, bara bockade och stegrade som en galning och det var SÅ nära att jag flög av. Hjälp vad hjärtat bultade kan jag säga. Sen gjorde han så några ggr till. Mitt i allt elände var det en idiotkärring som hade gömt sig bakom en jäkla gran i skogen så hästarna blev skiträdda, trodde jag skulle få skena hem. Armstrong bara stod och skakade efteråt och han brakade genom halva skogen för att slippa gå nära den platsen där hon hade stått. Idag red jag ut igen. Det gick bättre för jag har lärt mig nu hur man ska bryta de där tokanfallen. Man måste köra militärkommandon med mörk mansröst. Haha. Men jag är stolt att jag satte upp idag igen, var rätt knäsvag igår när jag steg av kan jag säga. Men på´t igen bara! Annars fegar man bara ur.

Kommentarer
Postat av: alla behöver skor

Hej! Här kan du FYNDA ett par nästan oanvända SKINN, högklackade gladiatorskor! stl 36!

http://www.tradera.com/Hogklackade-svarta-skinnskor-din-sko-36-Gladiator-pumps-auktion_100562100



dessa skor kan pigga upp vilken outfit som helst, passar lika bra till fest som till vardags och är extremt sköna.



ha en trevlig dag :)

2009-10-18 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback