Tisdag hemma

Skönt att vara hemma trots allt. Komma in i de gamla vanliga rutinerna....

Idag får vi förhoppningsvis svar angående hur vi ska göra med Wille. Ska faktiskt bli skönt att få veta hur det blir. Men innerst inne vet man ju svaret...
Jag sitter iaf och kollar runt på lite nya hästar. Det jag vill ha är en valack/sto/hingst på runt 170 cm, 5-6 år, med BRA stam. Jag favoriserar tysk/hollänsk/belgisk stam framför svensk. ;-) Den ska vara välriden, okomplicerad, hoppar "allt", bra gångarter och stor kapacitet (ej nödvändigtvis för svår hoppning, men de "större" klasserna. Gärna dressyr också!) Det finns en del intressant faktiskt. Ska bli både kul och jobbigt att hamna i den där cirkusen igen...

Nu ska jag sätta igång och plugga!

Kommentarer
Postat av: pernilla

spana in projump, det är frida (med loffe)s kusin som driver i nykvarn. finfina hästar.



lycka till med wille!

2009-05-07 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback