Solig söndag

Idag är en toppendag. Sol, sol sol!! Tog en långprommis med hundarna en timme i det fina vädret. Skönt att rörs lite på sig. Sen har jag suttit och kollat på skidåkning samtidigt som jag läst en bok jag köpte på bokrean. "Utan nåd" heter den och är skriven av Pelle Svensson, handlar om bl.a. Åmselemorden, Anna Lindh- mordet etc. Intressant som sjutton. Men samtidigt hemskt...hur kan man göra såna saker? Det blir ännu vidrigare nr man i detalj får läsa om hur det gått till osv...


Juha och Marita..kallas Nordens Bonnie & Clyde

Nu ska jag sticka ut till stallet tänkte jag. Longerar väl Wille och ser hur han ser ut. Han kändes ju tyvärr inte hundra igår...när ska oturen ta slut egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback