Helgen är ocer

Men det ska bli riktigt skönt att ta itu med uppsatsen nu faktiskt. Imorrn efter stallet så åker jag till tessan för lite plugg. Jag har förberett en hel del, så vi har massor att diskutera. I lördags så satt jag ett par timmar och delade upp alla kostnader vi ska ha med, samt förberedde en del på metod och teori. Imorrn ska vi se vad Hovis kan göra åt willes hovar. Jag fick ju en del rekommendationer av veterinären sist, hon ville att vi ska ta vi hoven precis rätt så att hoven hamnar helt rakt vid nedsättningen.i värsta fall måste man sätta specialbeslag, men vi provar det här först så får vi se. Jävla hovled!! Nöjd. Idag shoppade jag. Ett par gråa jeansleggings och en korallröd tröja. Samt ett fynd; två inbundna deckare för under 80 kr. Det var halva priset på reapriset!! Nu ska jag hugga in på en av dem. Johan theorins: "skumtimmen". :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback