Sommar och slit

Jaha nu är det sommar för fullt! :-) jag jobbar medan andra (läs tessan) slappar för fullt! Men men. Jag blir ju rik i slutändan. Men nu är jag sjuk också. Ont i huvudet, hosta, snor och hes. Och så måste jag jobba! Suck. Men jag har haft en bra helg. I lördags var jag och kompisar i stan och åt mat, var på utecompaniet och o-baren. Och igår var jag på tävlingar hela dagen och blev helt grillad. På kvällen provred jag MIN häst! :-) en kolsvart valack e. Oramé (ee.Indoctro) ue. Lantaan (uee. Marco Polo) född 2005. Jättefin! Dubbeldiplom på treårs. 9-10 på hoppningen och genomgående 8:or på allt annat.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh han är så fin!!!

2009-06-30 @ 18:46:02
Postat av: Charlotte/Solette

Om han fick diplom i gångarter, får du allt ta och tävla lite dressyr också! ;-)

2009-07-02 @ 09:57:58
Postat av: Mickan

Charlotte: varför inte? Ska jag banne mig göra! ;-)



2009-07-02 @ 23:00:59
Postat av: Mickan

Ue. Legaat ska det vara. Fattar inte varför jag alltid tänker Lantaan?!

2009-07-13 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback