Vilken skitdag!!

Hmm. Tisdagar är verkligen inte my kind of days... Jag fick sluta tidigt på jobbet idag. Redan kl 15. MEN jag kommer inte längre än till centralen innan det står att alla tåg söderut är inställda pga olyckshändelse. ( varför ska de försöka släta över det? Skriv att nån idiot har hoppat mitt i rusningstrafiken istället) Jaha. Och sl har somvanligt hur dålig info som helst!! Man vet ingenting och det går knappt några bussar, man har ingen aning vart bussarna går osv. SUCK!! Jag gick till åhléns och tröstshoppade ett par byxor. Från FCUK för 237 kr. Snacka om reafynd! De är blåa och faktiskt lite utsvängda. Nåväl. Det slutar iaf med att tågen började gå vid 17. MEN eftersom alla ska med på samma och det blir knökfullt så är det nästan slagsmål om vem som ska få komma in eller ej. På varje station fick chauffören ropa "släpp dörren!!" herregud! Som avslutning på denna trevliga dag så gick det piss på träningen. Wille var fullkomligt skogstokig och skenade runt som om han käkat raketbränsle. My god. Och om 6 timmar ska jag upp igen. Nice. Jag ser verkligen fram emot det. (fingrar i kors)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4277054.ab



Hon hoppade inte. Bara så att du vet!

2009-01-28 @ 08:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback