Vad rätt inställning kan göra

Det är sjukt hur simpel människns hjärna är. Att den är så jäkla lättlurad?! Hela din sinnesstämmning och ditt humör påverkas av hur du bestämmer att du ska känna dig. Ett exempel, på torsdag ska jag och Tessan hålla en föreläsning för säljarna på ett företag,vilket är ca trettio pers. Då har jag två val. Antingen vara pissnervös så jag mår illa tre veckor innan, eller helt enkelt bestämma mig för att jag kommer fixa det här. Egentligen är jag första alternativet. MEN jag väljer istället att tänka; fsioen vad kul det sk bli! Vad vi kommer knäcka! Vad stolta vi kommer känna oss att vi vågade! Och jäklar vilket bra jobb vi gjort! :-) Detta gäller allt här i livet. Men det är inte alltid så lätt att vara positiv. Försöka duger. Säger den evige pessimisten...

Kommentarer
Postat av: Therese

yey...!

2009-08-26 @ 01:23:17
Postat av: thereses moster

tänk även: de ska va jä-igt glada att VI tar oss tid att stå här...



Lycka till o

Kramar till er båda.

2009-08-26 @ 08:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback