Oh happy day

Idag är en rolig dag.

Började morgonen med en härlig hundpromenad. Tränade båda hundarna på planen här utanför. Det gick rätt bra, men Scott var rätt seg och Gino var väldigt intresserad av allt skräp på backen. Båda hundarna bajsade illgrönt kryptonit-bajs pga att de fick gröna algben igår kväll. Hehe.

Nu ska jag ut till wille. Sen blir det plugg här hemma. Jag har en tid för synundersökning på synoptik i skärholmen. Jag har äntligen accepterat mitt öde - att bli glasögonorm..ibland iallafall. Men det ska bli kul, för jag såg inte så fruktansvärt muppig ut som jag trodde. Aja, man kanske slipper få ont i skallen och bli trött när man anstränger sig för mycket. Och vänta - man kanske kan SE vad som står på skyltarna när man kör bil!!! Wii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback