FÖR lång skoldag...

Hua! Idag var jag i skolan från 13-21...jobbigt värre. Sista lektionen var dessutom ett sömnpiller...borde haft med mig koffeintabletter i massor.

Stallet imorse. Wille börjar bli riktigt fin på marken nu. Men han är fortfarande otroligt spänd. Ibland blir man nästan arg på honom för att han är så spänd. Inte bra. Wille spänd=Jag arg=Jag spänd=Wille spänd...och så är cirkusen igång.

Imorgon är det en otroligt tråkig redovisning inne  i stan..blä. Tur att det bara är två timmar iallafall. Sen är det en ännu tråkigare lektion på skolan klockan 18-21...kommer garanterat somna. Får ta med mig något som verkligen piggar up, vad nu det skulle kunna vara.

Nu ska jag gå ut med Scott och sen bir det sängen. Skönt! Känner verkligen att jag behöver sömn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback