Måndag kväll

Måndag är verkligen den mest deprimerande dagen. Fy.


Tänker tillbaka på den dagen när det här fotot togs. Var i juli på mitt landställe. Solen sken, det var 30 grader i luften och 24 i vattnet... Kan livet vara härligare och mer bekymmersfritt?


Nu är man bara blek, trött och har ständig förkylningsrädsla. Har redan ont i halsen igen. Slutade min kur mot halsflussen i förrgår. Lyckat. Händer det igen ska jag fanemej boka tid för att skära bort halsmandlarna. Skiter i att det gör ont.

Dagens finaste kroppsdel...ett ben. Och ett ganska vältränat sådant, hoppas jag.


Har jag tråkigt eller har jag tråkigt?

Känns som om man håller på att tyna bort. Kan inget kul hända snart? Det är bara massa måsten och allt går bara fel. Wille kan ju bli frisk för det första, så att man kan få leva ett normalt liv igen. Nu är allt bara konstigt. Hans näsborre är knäpp igen också, helt varig. Varför är alltid mina djur helt onormala?

Jag är trött. Så trött. Kan det inte vara helg snart? Eller iallafall onsdag eftermiddag, så är det inga mer lektioner den här veckan...

Depressed, depressed.

Kan någon tala om när man gör rätt respektive fel? Varför ska man alltid tro att man gör fel? Varför kan man inte bara få leva och vara glad? Varför ska man alltid vara rädd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback