Godisgris

Mums. Köpte en påse godis idag. Var tvungen att smaka några för att fira att mitt BMI är som det ska. =) Man ska ligga mellan 19-25 för att vara normalviktig. Jag hade 20,9. Hoho! Det kan ju firas med godis. Tänk vad förvånande det hade varit om jag hade haft fetma! Haha!

Varit och ridit.Wille började såklart dagen med bråk. Men efter typ tio minuter så gav han sig iallafall. Och jag vann. Hehe. Red på banan sen, gick ganska bra. Det var bara ett par störande polacker som skulle hålla på och såga och grejja, wille hoppade till för minsta lilla. Suck. Han var iaf asduktig på Pay&Jump i onsdags, vi red felfritt, men han var som en bomb på framridningen! Herregud, jag trodde inte att jag skulle överleva kvällen. När jag galopperade fick jag ha typ 20 cm korta tyglar och ändå så fick jag inte tag på honom.. Inne i ridhuset, gick väl banan i ett...hrrrmm...bra tempo. Han tittade lite på näst sista hindret, och jag drev på som en galning, han hoppade upp sig ordentligt och jag tappade ena stigbygeln, morr. Men jag red iallafall på på sista oxern och han tog ett jävla språng, men på nåt sätt lyckades jag klämma mig fast i sadeln. Haha. Så vi fick en liten rosett iallafall, är mycket stolt över min insats.

Nu ska jag jobba lite på uppsatsen igen. Blä, men det behöver göras...

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg komentera gärna i min blogg ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback