Tråkig höstdag

Idag är verkligen en tråkig dag!! Jag har massor att plugga, det är dåligt väder och snart ska jag åka och städa/tvätta bilen! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Jag hatar det. Inte för att jag har gjort det så mycket, men ändå. Insidan är värst. Utsidan blir ju iallafall snygg, men insidan blir skitig på 2 sekunder igen. Särskilt eftersom jag ska tävla imorrn, så det kommer komma in tre ton lera i bilen. Suck.
Det är så tråkigt att läsa dessa meningslösa rapporten i kurspärmen också. Fy fan. Det känns ändå inte som att man lär sig något eftersom att man max orkar skumma igenom texten. Och genom att skumma igenom en vetenskaplig engelsk text så..blir man inte så mycket smartare. På nåt sätt längtar jag till ekonomin, men ändå inte. Vet hur jäkla tråkig ekonomin är. Organisationsteori!! Suck igen.
Dessutom måste jag fixa alla saker i stallet idag, inför tävlingen imorrn. Vilken börjar kl ÅTTA! Detta innebär att vi måste åka från stallet HALV SEX! Och vi måste vara i stallet FEM senast. Jippi. En bra sak är dock att man ställer om till vintertid ikväll, vilket gör att man får en timme extra att sova. Jag ska gå och lägga mig halv nio (vilket då blir halv åtta).

Försöker luska lite på sommarjobb också, man måste vara ute i god tid. jag har lite alternativ hittills. Tror jag ska försöka jobba lite mindre nästa sommar, så man får vara ledig lite inför det jobbiga magisteråret. Tänk att man är filosofie kandidat i FEK när vårterminen är slut. Coolt. Men jag kan ju ingenting. Jag får tänka som pappa sa igår:Tror du att du är mer dum i huvudet än vad alla andra är?? Öh. Ibland. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback