Fullt upp i mellandagarna

Varför går julveckan alltid så jäkla fort??

Klippte mig igår, det blev ganska bra. Även fast det blev en annan färg och kortare än jag hade tänkt. Men,men..det växer ju ut så.. Tessan och jag hittade otroligt nog varsin nyårsklänning!! Helt otroligt, det är ju ändå mellandagsrea och allt. Det blev en svart i "siden". Så nu har man en outfit till nyårsafton, mycket viktigt.
Wille vilar fortfarande, jag vet inte vad det är för fel på honom. Han rör sig orytmiskt i ena varvet. Men bara på riktigt böjt spår. Så nu är det bara att avanmäla sig till tävlingen den 6e januari. Tråkigt, men så är det bara. Ska till Stav med honom den 2a januari.
Idag ska jag skriva på b-uppsatsen tänkte jag. Det är så jäkla segt att börja. men jag måste. Kanske ska man springa idag också, eller ta en långpromenad. Tror det blir det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback