Trött efter tävlingshelgen!

Ja, i helgen har man fått lära sig att ta motgångar iallafall....

På lördagen gick det superbra i 1,10...tills jag missade SISTA HINDRET I OMHOPPNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur fan kan man vara så jävla klantig??!! Jag hade fått placering om jag inte klantat mig.
Aja, sen var min inställning kass som fan så i 1,15 gick det svindåligt=16 fel. Hade alldeles för dålig galopp så han rev flera hinder samt att jag tappade stigbyglarna över ett hinder så jag var tvungen att göra en volt.
På söndagen gick det mkt bra, han kändes hur fin som helst. Jag skulle tagit tillbaka honom pyttelite till innan en kombination så hade han inte petat bommen på sista hindret... Då hade jag typ vunnit klassen..men,men det viktigaste är väl att det kändes bra.
Nu har jag inte haft sovmorgon på tre år känns det som...trött som sjutton. Imorrn ska vi åka och röntga Scott och se så att han är helt frisk innan vi börjar på agilityn igen. Men det tror jag att han är...han ska få sin vaccination också.

Ibland när man är ute i skogen när det är soligt och fåglarna sjunger så tänker man bara: här skulle jag kunna lägga mig i mossan och bara dö för att skogen är så vacker så man får ont i magen. Det liksom pirrar i hela kroppen av lycka på nåt sätt. Hellre bo i skogen än i stan. Jag hatar asfalt. Tacka vet jag grusväg och skit under naglarna... lukten av koskit på en nygödslad åker..det gör mig lycklig på riktigt!
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback