Fredag i hästens tecken

Har haft två sköna lediga dagar. Jämfört med förra helgen när jag sov till tio-halv elva varje dag så har jag nu ställt klockan på åtta varje morgon. Väldigt skönt då dagarna känns mkt längre. :-) Igår var jag hos kiropraktorn sen red jag ut. På em blev det slappa och på kvällen träning med gino. Han var superduktig. Inte alls lika okoncentrerad som första gången! Duktiga killen! Idag slappade jag hela fm förutom en lång hundprommis. Kollade på två svenska långfilmer. Vid tre stack jag till stallet. Red i ridhuset. Armstrong duktig men bockade en hel del. ;-) men gick super mot slutet!! Sen kollade jag på en clinic med Helena P och Kristian von krusenstierna i ridhuset. Väldigt intressant och lärorikt! Var inte hemma förrän närmare nio. Och nu ska jag sova. Imorrn blir det stan på fm och sen får jag se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback