Torsdag

Pluggade idag hemma hos Tessan. Blev faktiskt en del plugg, men även en del annat. Såsom hundpromenader och Abba-singstar till exempel. ; ) Jag tycker ändå vi fick klarhet i en del, jobbade mest med bakgrunden. Var hemma vid halv sju. Stack ut och sprang en sväng, tråkigt somvanligt. Tycker dessutom att jag är precis lika otränad somvanligt, hej celluliter. Hua! Whatever. Kollade sen på Lyxfällan, Anna Hibbs. Hmm. Varför påminde det en del om mig..fy sjutton. Jag måste leva mitt liv. Å andra sidan..jag bor hemma och pluggar..har ingen inkomst... Dessutom är det inte så att jag shoppar massa till mig själv, åker taxi och äter middagar. Jag har en häst, men det kostar....

Längtar faktiskt lite till imorrn..när jag får besked angående Willes sträckning, det bästa vore ju om han var bra. Men jag ska inte ta ut något i förskott. Då blir man bara besviken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback