Trött så in i norden...

Nu har man tömt hjärnan. På tentan alltså. Så nu bara svider det i ögonen av sömnönskan.... Jag vill sova!

Förhoppningsvis klarade jag tentan men det är mindre viktigt just nu.. Huvudsaken är att den är gjord.

Helgens planering ser ut som följer; imorrn kväll ska jag till jossan.. ska bli kul..få höra lite valle-skvaller. Lördag- No plans Söndag- No plans.... Nice! Lördag blir nog hundprommis med Tessan och Siri i vartfall....

Måste börja träna mig själv litegrann nu. På riktigt. Det var ju faktiskt mitt nyårslöfte och den här gången ska det bannemig hållas. Vad ska man träna då. Vill bygga lite muskler fast också bli lite mer fit. Hmm..både styrketräning och löpning..bläää...men man vänjer sig, man vänjer sig....

Godnatt allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååh, vad ska man ha på sig ikväll? har inget kul alls. bajs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback