I´m so hot..not

Ibland behöver man komma ner på jorden. Då kan man ta fram mobilkameran och fota sig själv. Och inse hur ful man egentligen är... Herregud. ÄR det nåt fel på dessa kameroro som gör att man ser ut som ett missfoster, eller ser man verkligen ut sådär???


Vad fan?


Cool? Njaaaa......


Varför blir näsan och läpparna alltid så stora? Okej läpparna, men SÅ stor är faktiskt inte min näsa!!


Ansiktet har en..ehhrrmm..konstig form


Klämkäck


Jag vete fan vad detta är för pose?


Tjoho!


Vad fan glor du på då??


Mig eller?? Va? Va? Va?

Suck. Märks att man har lite att göra... Idag blir det plugg och dressyrträning. I år ska jag satsa järnet på ridningen. Undra om jag kommer kunna gå upp i Msv hoppning iår?? Om jag inte fegar ur.... Det är mitt mål iaf.

Kommentarer
Postat av: elina

överlevde du hoppträningen?

Postat av: Therese

Hot Mama

2009-01-08 @ 13:41:51
URL: http://theresesandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback