Härlig vinterdag

Idag har varit en supermysig dag. På förmiddagen åkte vi ner till sjön med hundarna och åkte skridskor. Det var..jobbigt. Haha. Jag har inte åkt på tio år tror jag...så det var lite vingligt. Jag tog Scott till hjälp, han fick dra mig! Vilket han iof tyckte var kul, så båda parter vann på det. Sen blev det fika med kaffe och lussebullar.

Efter skridskoåkningen åkte jag direkt ut till Wille. Red ut med en kompis...KALLT! Ca -12 grader ute vid stallet. Öronen höll på att trilla av. Tårna förfrös. Men ändå skönt. En riktig utedag, ute från klockan 10.30 till 15.00. Inte illa pinkat när det är så kallt. Nu ikväll frös näsborrarna ihop när man var ute. I natt blir det nog riktigt kallt, närmare -15 grader skulle jag tro. I love it!

Blev även lite plugg. Med betoning på lite.

På onsdag kommer jag dö. Då blir det första hoppträningen med wille på lääänge. För Helena P. Kommer bli..intressant...

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback