2008 vs. 2009

2008 var året då....

Jag stundtals kände mig vuxen

Jag gjorde världens roligaste resa till Valencia med mina allra bästa vänner

Jag insåg hur killar/män verkligen är. När det kommer till kritan.

Jag fick ett otroligt bra extrajobb och insåg att det fanemej kan bli något av mig

Jag lärde mig rida for real

Jag lärde mig att älska Abbas sånger på nytt

Jag lärde mig dricka vin

Vi fick en ny familjemedlem - Gino!

Jag svimmade för första gången

Jag fick chansen att göra en asbra uppsats

Jag och Wille flyttade till Runsten

Jag glömde de sakerna som jag borde ha glömt för länge sedan

Jag insåg vad som verkligen är det viktiga i livet

Jag tänkte att jag skulle börja träna men aldrig fick ändan ur

Tessan tog körkort!!! Yes!!

Jag började känna att jag kan duga och är ganska bra som jag är

Jag åkte Rolls Royce och festade med Cristal-champagne på lyxyacht


2009 kommer bli året då...

Jag lyckas med min uppsats och tar examen!

Jag kanske flyttar hemifrån?

Jag lär mig att hantera mig själv på ett bättre sätt

Jag börjar styrketräna, på riktigt

Jag börjar jobba

Jag avancerar inom ridningen

Jag blir starkare mentalt och fysiskt

Jag åker på ännu en rolig semester med mina allra bästa vänner

Jag hittar mitt livs kärlek

Jag gör vad fan jag vill

Jag satsar på mig själv och taggar ner på prestationsångesten

Jag lär mig ta det lugnt. Man kan inte leva på 300 km/h hela tiden

Jag slutar vara socialt inkompetent

Jag bara lever livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback