Imorrn sticker jag..

Pust, vad mätt jag är. Tryckte i mig en kaffe nyss och två stora och en mindre chokladboll.

Delar med mig av GODASTE chokladsbollsreceptet:
100 g smält smör, avsvalnat
1 dl socker (man kan faktiskt ta mindre har jag märkt...)
3 dl havregryn
1 msk vaniljsocker
3 msk kallt starkt kaffe
3 msk kakao

Låt kallna i kyeln och rulla sedan i kokos eller pärlsocker. Supergott!!

Lyssnar just nu på Abba. Fint väder ut, men kan inte röra mig pga chokladbollarna. Hehe. Tänkte gå ut och springa med scott snart när jag återhämtat mig. Ikväll ska jag på vip-kväll och ge-galan. Ska bli kul. Sen imorrn sticker vi till Göteborg Horse Show!!! Oh yes! Mina 3000 kr som ryka illa kvickt på mässan. ; ) Bättre än de 15 000 kr jag handlade för förrförra året..nästan pinsamt. =D

Wille var mycket bättre idag igen. Hovis sa dock att han var lite försiktig med att lyfta det bakbenet så det är väl inte helt läkt än. Kollade på honom i trav och han är stel, men inte allt för farligt. Tessan, tror du kan rida honom LÄTT imorrn, typ massor med skritt och lite trav inne. Eller så leder du honom en halvtimme imorrn och rider lite lätt sen fredag. Sen kan du ju rida ut med Leif på lördag, bara att ni inte kan galoppera. Du får titta på honom själv, och känna hur du tycker att han känns. I trust you... ; ) Han fick boxvila idag också, men imorrn får han komma ut. Tessan, du kan linda honom bak med back on track underläggen, kryssa i på tjänstekortet på boxen att de ska ta av dem på morgonen. Massera gärna in liniment på vänster rumpmuskel/lår... Hoppsan, behöver ju inte skriva alla instruktioner här precis..vi hörs mer senare, Tessan!

Ha det bra, jag kommer nog blogga via mobilen från Gbg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

halo vad äter du helst när du fikar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback