Happy day

Både igår och idag har varit såna dära superbra dagar. =)

Igår var jag i skolan en timme hos våra VÄRDELÖSA handledare, och det var nära att det bara brann till i skallen på mig. För det första så trodde de att vi skrev om den automatisk hjärt- och lungmaskin (ehhhhh....) och sen började de tjafsa om detaljer vi hade skrivit i syftet. Jag menar HALLÅ!!!!! Ni kan väl åtminstone lägga ner tid på att sätta er in i vad vi skriver om? Eller?!
Nåja. När jag kom hem hade hundarna varit själva 1,5 timme och Scott ligger helt medvetslös på sängen och sover! Jag som var så orolig att det var kört med ensamheten för honom iochmed att han var så kinkig för ett par veckor sen, men det måste ha varit löptikarna då som vi befarade. Gino gillar att ligga i resväskor, Scott föredrar dataväskor.



Nåja. Efter en lunch åkte jag och tog en långprommis borta vid sjöarna. Gick jättebra, båda hundarna gick springa lösa och kom jättebra på inkallning. Övar jättemycket på att det är DE som ska ha kontakt och hålla koll på MIG och inte tvärt om!! Sedan blev det stallet...gick jättebra, red dressyr i ridhuset, wille superduktig!! Måste rida honom på yttertygeln, just nu överdriver jag och släpper nästan inner helt, och i vänster varv gör han allt för att jag ska ta i inner så han kan lägga sig på inner. Det där får vi jobba på, men han blir så jäkla fin! På hemvägen köpte jag semlor, mums!

Idag har vi också varit ute på långprommis borta vid Lida. Var också på kyrkogården och tände ett ljus i minneslunden för min mormor- det är hennes födelsedag idag! Åkte till centrum och köpte tulpaner till mamma på blomsteraffären, älskar att handla där! När jag flyttar hemifrån ska jag ha "färska" blommor varje dag.


Just nu sitter jag här och njuter av vädret, inifrån huset. Haha. Är så jäkla kallt ute. Hundarna sover...

Gino har favvoplatsen under sängen eller soffan...

Ritade lite nyss...gör ju det då och då, det är väldigt kul!

Det blev en bullterrier idag....

Ikväll ska jag bara slappa och äta god mat. Imorrn är det uteritt och sen årsmöte på stallet...

Kommentarer
Postat av: Anne Sandås

Du är duktig på att teckna ! I like!

Gino har ju blitt så stoooor....se upp Scott!!!!!

/Anne



2009-02-14 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback