Bloody sunday

Oh vilken skön dag. Spenderat hela fm med att läsa en god bok, dricka kaffe med mjölk samt äta en mini-daimstrut. Mums! Nu sitter jag här med tända ljus och sovande hundar och bara myser. Älskar att vara ensam hemma. Tycker jag förtjänar det när det är jobb imorgon igen. Helgerna är mina slappardagar nuförtiden, inget plugg och därmed basta!

Satt och planerade för willes träning i veckan. Fan vad jag är taggad. I år ska det fanemej bli det bästa året hästmässigt. Som Annsie sa; "Om man vill komma någonstans kan man inte ligga på soffan och äta chips!" Man måste kämpa! Det kommer bli blod svett och tårar, men i slutändan så vet man att man gett allt till 100 och det är ju det viktigaste! (bild snodd från tessans blogg)

Extra taggning blir det av att jag ska åka till Skandinavium snart! Fan vad kul det ska bli! Massor med tävlingar hela dagarna och shopping utan dess like. Synd att jag inte har mer än ett par tusen att spendera, men å andra sidan så är det inga dyra saker jag siktar in mig på. Jag ska köpa halsband och koppel till Gino från Sadelmakarna i Vallentuna, fleecelindor till Wille, skrittmaskinstäcke, massa schabrak... Ja, det är väl i princip det som jag vill ha.

Apropå wille så kanske man ska åka dit snart... Rida ut kanske...undra hur halt och isigt det är ute just nu i skogen...

Ha en bra dag allesammans! (vet inte varför allt blir i fetstil..haha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback