Nej! Förkylning!

Nej,nej,nej.. Inte nu. Är helt täppt i näsan, så jag måste andas med öppen mun hela tiden. Snacka om piss. Har iaf varit rätt produktiv idag, varit ute med scott över en timme, och sen pluggat över två kapitel i nek-boken. Den är faktiskt rätt intressant...Och lättläst. Men jag känner mig helt sänkt att förkylningen...

Ikväll är det dressyrträning för Karin igen. Toppen! Det är så kul. Nu ska vi se om min sits förbättras något av den nya kilpadden jag köpr. Tycker jag känner jättestor skillnad, men vi får se vad hon tycker om det. På lördag är det tävling på BRS, blir kanske den sista utomhustävlingen för i år skulle jag tro. Nästa helg är det södertörn, och om två helger Nyköping.

Nej, nu ska jag fortsätta att vara produktiv ett tag till tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback