Godmorgon!

Godmorgon allihopa! För en gångs skull är det även fint väder ute när man vaknar. Härligt! Lite kallt dock, men man bor ju trots allt i Sverige och inte i typ..Valencia. Så nu sitter man här i soffan och slökollar på en gammal ÅsaNisse film.


Ska försöka knåpa ihop en text till vår lärare i FEK D nu på förmiddagen, man måste ju lämna in löpande rapporter när man aldrig behöver vara i skolan. Tycker det är så jäkla skönt när man får ta eget ansvar och plugga självständigt. Det enda som är trist är att man blir väldigt asocial, då man bara sitter hemma hela tiden och aldrig träffar andra människor.


Planerna för idag är annars att rida ut med Leif, min stallkompis klockan 13 och sen har jag massor att fixa i stallet. Måste putsa på sadel, träns, förbygel. Måste byta schabrak och ställa iordning alla saker som ska med till BRS imorgon. Ska bli så kul att tävla imorgon. I första klassen ska jag satsa järnet, kommer jag till omhoppningen så ska jag skena. Haha. I andra klassen är det bara en felfri säker runda som gäller, sen får man se hur långt det räcker. Jag brukar ju vara rätt sölig tyvärr.


Nej, nu får man väl ta och sätta igång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback