Godkväll!

Har inte uppdaterat här på ett tag. Skrev ett inlägg i helgen, men det blev visst inte pulicerat och jag orkade inte skriva om..
I lördags tävlade jag och Wille iallafall. Det gick mycket bra och var jätteroligt. Vi var dubbelnollor i 1,10 men fick konstigt nog ingen placering på det. 1,20 kändes super, men jag klantade till det på ett ställe så att vi fick ett stopp. Men, men känslan är huvudsaken. Tävling på lördag igen- Södertörn! Ska bli hur kul som helst.
Annars har jag inte gjort så mkt om dagarna, inte pluggat så mkt som jag borde heller... Suck. Ibland har man ingen lust alls.
Inplanerat: Tävlingslydnad som börjar den 29e september. Så kul! Man får himla mkt mer inspiration när man får hjälp med träningen...
Nu ska jag försöka skriva klart ett intervjuunderlag och sen plugga litegrann... Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback