Pinsamt

Imorse gick jag till vårdcentralen, vilket resulterade i en två timmar lång vistelse där. Jag skulle ta ett prov sa doktorn, och det var 19 st före mig i kön. Jättekul. Fick vänta en timme.

När jag väl fick gå in så fick jag reda på att jag skulle ta ett blodprov!!!!!!!!!!! Jag hatar blodprov. Det är det värsta som finns tillsammans med att ta sprutor. Nåväl, jag kunde ju inte låtsas som nånting. Hon stack mig i fingret med en sån där äcklig stickgrej. Sen pressade hon ut blod i massa olika behållare (varför skulle jag titta???)

Jag kände att jag började bli lite svimfärdig, så jag tittade åt andra hållet. Sen såg jag bara massa svarta prickar och sen var jag lost. Haha. Jag drömde nåt minns jag. Sen vaknade jag och det kändes som om jag hade dött eller något. Haha. Precis när jag vaknade tänkte jag be hon som tog proverna att ringa ambulansen, tur att jag inte gjorde det. Efter att ha legat på golvet ett tag så gick det över. Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: T

Prova att svimma och landa i en stentrappa...=S Med hela klassen stirrandes. DET är pinsamt.

Postat av: M

Fast du är ju en idiot så..

2008-10-08 @ 15:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback