J*vla h*lvetes halsfluss

Den kom tillbaka, den är tillbaka!! Skjut mig eller något. Jag orkar inte med detta en gång till. Kan den där jäkla vårdecentralen ringa upp mig NU, så att jag kan få komma dit NU och få medicin.

Orkar inte vakna upp imorrn bitti med en sprängande hals och känslan av att vilja ta självmord! Imorrn är det ett viktigt semniarium som jag måste gå på också... Jag kan inte vara hemma och vila. Alla leder värker, huvudet surrar, öronen spränger och jag är HUNGRIG!!! Tröståt två av mina nyttiga kanelbullar nyss. Bara för att det är så jävla synd om mig.

Fint väder är det ute, men inte orkar man gå en meter. Jag som hade tänkt börja springa nu igen. Det är perfekt löpningsväder...

Men istället blir det sängen...

Varför ringer de aldrig? De skulle ju ringa tio i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback