Höst...

Vacker höstdag. Tessan och jag har just varit ute med hundarna. Det var kul att se, båda hundarna så glada, det bara lyste i ögonen på dem.

Seminarieuppgiften har vi lyckats göra också. =) Det gick tillochmed fort, och nu har vi tid över!
Det är inte ofta det händer.

Willes prover var inte bra. Han hade en bakterieinfektion och lite vita blodkroppar. När man har en infektion ska man ha mängder med vita blodkroppar i blodet, som visar på att infektionen bekämpas av kroppen. Vilken den inte gör hos Wille..detta betyder att infektionen är kronisk!!! Men guuuuuuuuuud vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!
Tur att jag fick lägga in lite extra tid hos stav på torsdag så de kan röntga hans skalle då. Han har börjat få hosta nu också stackarn.... Febern är dock borta, och han är inte så slö. Imorrn slipper han isoleringen. Ska åka och ge honom penicillin snart.

Varför ska allt bra hända mig??

Fattas bara att det är nåt fel på valpen också. Typ kronisk leukemi. Eller nån annan typ av cancer...

Både jag, scott och wille äter numera antibiotika. Vi kan bilda klubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback