Det är inte svårt att få dagarna att gå...

Tiden går så fort! Känns som om man inte hinner nånting nu på dagarna även fast man är ledig. Idag har jag varit och köpt en fars dags present, blev lite ostar och annat gott. Var också hos min farmor och farfar så Gino och Cassini fick chansen att hälsa på varandra för första gången. Det gick hur bra som helst. Gino är tuff, men gömde sig mellan mina fötter när han tyckte Cassini var för stor eller sprang för fort. =) Skönt att det gick bra, men Cassini är jättesnäll. (Annat än man kan säga om Scott, den lilla djävulen. Haha.)

Nu ska jag plocka ihop lite saker här. Och sen åka iväg till stallet. Hundarna kanske ska få varsin promenad först...

Tog en mysfika. Tända ljus, kaffe och nybakad äppelkaka. Gott..men nu mår jag illa. Blä. Man tar ju alltid för mycket.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback