Trött..varför ska man alltid göra allt i sista minuten?

Urk. Somnade typ två inatt för att vi satt och skrev på uppsatsen, och sen var jag klarvaken och kunde inte somna. Skulle sedan upp klockan sju, skynda mig till skolan, till stallet och sen på anställningsintervjun. Hehe. Det gick väldigt bra, de måste ha fattat att jag inte kunde nånting. Haha! Men jag ska gå bredvid en tjej i 3 veckor innan jag ska jobba själv, så det borde väl gå bra. Tog en sväng förbi Åhléns och köte ett par ballerinas, som jag fick i fel storlek!! Så nu kan jag inte använda dem.. Jag blir tokig. Orka åka till stan och byta dem, modellen kommer säkert inte finnas kvar då heller. Idiot.

Nu ska jag fortsätta plugga, det är ju paj imorrn, och vi ska opponera på en grupp. Jag orkar inte läsa mer nu, men det måste jag ju tyvärr. Skulle bara vilja gå och lägga mig, men först och främst är jag extremt hungrig. Suck. Kunde stå emot att köpa godis på hemvägen iallafall. Bra gjort av mig.

Närmaste veckorna kommer att bli hektiska. Mamma fyller 50år den 13:e, sen ska hon ha fest den 17:e och Joppe har studenten den 30:e maj... Innan dess ska man ju ha hunnit fixa lite grejjer också. Plus skriva klart uppsatsen, samt komma fram till vad leverantörsreskontra är för något, eftersom jag ska jobba med det i sommar. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback