Rapport från Åre!

image40
image41image42image43image44image45image46image47image48

Kom hit igår kväll vid tio efter en typ 100 år lång bilresa...med massor av trafik och kö.
Var ute i backen vid nio imorse...och det var så KALLT. Jag dör. Det var typ tio minus och blåste som fan (=30 minus) Men efter nån timme sprack det upp och var tillochmed lite sol. Solade faktiskt typ 5 min... Åkte tills nu. Mina ben är helt paj. Har kommit fram till att jag nuförtiden är väldigt dålig på att åka skidor. Åker alltid med bakåtvikt (kan det vara ridningen som gör att jag försöker luta mig bakåt) och ser säkert ut som Stig Helmer...när jag kommer gasandes i 180 km/h utan kontroll...Haha...
När man är i fjällen..det enda man gör är att äta och äta..åt massor med mat till frukost och en VÅFFLA..åt sen en chokladboll och varm choklad, en hamburgertallrik med pommes..och klockan sex ska vi äta täljstensmeny nere i byn. Måste banta när jag kommer hem. Suck..

Har massor att plugga men orkar bara inte. Caset ska vara färdigt tills på tisdag..SUCK!!! De är så taskiga i skolan och tycker att vi inte ska ha en sekund ledigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback