Förändringar på gång..

Stora förändringar, och roliga förändringar är på gång. Jag återkommer om det lite senare.

Idag har det pissregnat hela dagen, red i ridhuset, det gick superbra, men wille var ganska så vild utav sig... Överskottsenergi! Sen satt jag och tessan och finurlade lite på uppsatsen. Vi hann dock inte sitta så länge, men litegrann blev det.

I morse bakade jag en massa till min födelsedag, samma sak igår, så nu har jag bakat chokladrutor, vaniljbullar och drömmar. Får se vad det blir härnäst.

Ikväll-Melodifestivalen. Undra om det blir lika kasst som vanligt. Vi får väl se helt enkelt. Vad hungrig jag är..det blir kycklingwok ikväll. Mums.

Jag har verkligen inget att skriva, så goodbye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback