Tjolahopp

Tjaba
Livet rullar på. Jag jobbar som en slav. Typ. =) Nu har jag jobbat fyra veckor. Har ca 1,5 vecka kvar innan det är 2,5 veckors sommarloooov!!! Så nnars gillar jag faktiskt att jobba, man blir liksom lycklig på något sätt... Fast man har inte så mkt tid över till annat direkt.
Wille går superbra nu. Tävlade i helgen på Roslagen. Han hoppade som en gud på framridningen. Det känns liksom som om han är 1 m över hindret. I 1,10 stannade han på vattnet, jag mitt pucko valde det hindret istället för ett räcke...suck. Men i 1,20 så var vi felfria!! Yes!! Han var dessutom schysst som fan och hjälpte mig många gånger, duktig kille!!
Jag är på partyhumör...suck.. Det är hemskt. Alla är ju bortresta också...suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback