If you´re lost...

..you can look, and you will find me, time after time... If you fall I will catch you, I´ll be waiting, time after time...

Sitter och väntar på hemmagjord pizza, som just nu håller på att grillas i ugnen.. Mums. Fast egentligen är jag inte så hungrig. Hela dagen har gått åt till att
1)Plugga
2)Städa åt kaninen (hon fyller TIO år, iår!!!!!!!)
3)Städa åt fiskarna, jobbigt och äckligt värre när fiskarna har blivit så stora så när man ska ta upp dem med håven, så skvätter de ner hela ansiktet på en med bajsigt fiskvatten!!!
4)Gick en 40 minuters promenad med scott och wille. Och hämtade lite granris som wille skulle få i sin box. Det såg nog rätt kul ut när jag gick med ett "koppel" i varje hand, en häst, en hund och en halv gran...men vad gör man inte för de små liven? Sedan klickade jag in wille!! Jag trodde aldrig att det skulle gå, men tji fick jag??!! Han skulle dutta på min hand med mulen och sen fick han godis ur andra handen. Visst fan lärde han sig det, fort!! Det kan ju inte vara en slump när han duttar på handen gång på gång? Nu måste jag bara komma på något vettigt som han kan lära sig, det går ju inte med "sitt" liksom... =)
Ikväll ska jag kolla på panchisprogrammet Antikrundan och läbbiga Efterlyst. Sen tänkte jag köra mitt "träningsprogram" igen, om jag hinner... Jag måste läsa klart kapitel 6 i boken, har läst en tredjedel nu...

Kommentarer
Postat av: Catrine

Tihi, din häst är inte dum inte... :) Tycker du ska prova med sitt ;)
Vad är det för träningsprogram du kör?
Hoppas Wille blir bra snart så du kan börja rida honom igen.
Kram

2008-02-01 @ 13:20:00
Postat av: Mickan

Hehe, det är lite hemmagjorda övningar som faktiskt funkar rätt bra för mig. Joppe har hjälpt mig att göra, de kör ju rätt mkt styrka på gymnastiken. Det är diverse situps, dips, benövningar osv. Tar väl ca 30 min, det är ungefär så länge jag har tålamod till att träna. =D Jag får iaf träningsvärk efter varje gång, så lite borde det ju ge.
Hoppas du har det bra!
Kram

2008-02-02 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback